HTML

Törpe

Ez a blog a gondolatokról és arról hogy kúrvára nem akülső a belső és arról is szólna az a blog ami nekem nagyon fondot hogy TI emberek mit gondoltok ez nekem számít!!!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

220$/négyzettköbbméter LEVEGŐ

Torpe 2009.01.07. 22:37

220$/négyzettköbbméter LEVEGŐ

 

 

Arra gondoltam,   mi lenne ha már a gázt így meglehet vonni mondjuk a Románia felé menő levegőt mi nem engedjük tovább  csak 220$. Mert én eztet mondom szerintem  akkor gazdasági válság se lesz nálunk:D ők kapnak levegőt is :D mi meg kő gazdagok leszünk:D NANA:?? (ez baz... ugyan az majdnem..)Akit érdekel az ötlet kommentet írhatna ám.

 

Szóval ezzel azt szeretem, volna szemléltetni kedves barátok és nem barátok (még), hogy HÁT MI a DICSAK VAN VELED MIT GONDOLTK TI HÁDDE mi, vagyok én, elzárom, mikor akarom, mert én több pízt akarok? BAZDMEG most komolyan azért fognak meghalni emberek, mert azok a multi milliárdos dicsakjaniruszkik azt mondják, hogy NA..:D

Nagyon durva, az hogy egyszerűen azt mondják, hogy  plusz 20 dolcsi köszi szépen.. és ezért meghalnak EMBEREK anyád..

 

NA csók emberek TÖKRE nagyon kommentáljatok légy olyszívélyes hogy írsz nekem ha elolvastad ne msn en hanem itt.:)(2 perc a regisztrálás)

Címkék: gáz anyád mi ez?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://atorpe.blog.hu/api/trackback/id/tr21864483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása