HTML

Törpe

Ez a blog a gondolatokról és arról hogy kúrvára nem akülső a belső és arról is szólna az a blog ami nekem nagyon fondot hogy TI emberek mit gondoltok ez nekem számít!!!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

námbör wán írás

Torpe 2009.01.03. 16:49

szóval ez az első irásom:D.. wicces.. és nagyon furcsa..  szóval  arra godnoltam lehete ez  a  blog olyan hogy én adom az alaphangot ti meg mondjátok  ezerree h miva:D...? mit szólnátok ehez.?

 

 

                                        Szóval:

ÉN egy olyan embernek tartom magam és álltalába csak ilyen embereket szeretek, akiknek  nem állapodott meg a seggük 1 helyen most a stílusokra értem..! szerintem az nagy faszság. én egy  olyan lény vagyok, hogy ha utcán megkérdezik, hogy milyen stílusú vagy azt mondom  hogy ami a legközelebb ál hozzám az a dark. DE! Szerintem nem szabad behatárolnunk magunkat sehova ha behatároljuk hogy én discos rokkerfighter:) industrialos ghotos darkos HC-s akkor az ember beáll egy olyan csoportba, aminek mindenféle képen csak az egyik részét ismeri.. és ért vele egyet. Csak gondold végig ha én így nézek ki rengeteg ember nácinak néz pedig én full nem vagyok az hátulütő ha én pl. emus, lennék én attól még nem akarom wágni az ereim  attól én már nem lennék emus..? szerintem a legfontosabb a free stly közbe valamihez igen is tartozni de a legfontosabb teljesen magadból csinálni egy egyéniséget! És EZLEGYEN A STILUSON:D

DIkk má hee a törpe hogy megaszonta:D

Címkék: stílus első törpe anyád

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://atorpe.blog.hu/api/trackback/id/tr36855412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blood9Vampire 2009.01.03. 17:15:47

ez pontosan így van az embereket nem a stílus teszi hanem ami belül van meg ahogy , amiket cselexik remélem ezen a blogon is emberek lesznek és nem magukat embernek nevező lények akik csak fújjolni tudják a másikat

Torpe 2009.01.03. 17:17:21

köszi tesó:D

Tasi igéjét hallhatuk:D

drumjonatan 2009.04.12. 01:05:16

törpe igazad van igazad van törpe igazad van xD
ROCKERFIGHTER!!!(:
süti beállítások módosítása