HTML

Törpe

Ez a blog a gondolatokról és arról hogy kúrvára nem akülső a belső és arról is szólna az a blog ami nekem nagyon fondot hogy TI emberek mit gondoltok ez nekem számít!!!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Fel a buszra pankrátorként, le a helyre Ferrari ként nevezni erre a két versenyszámra csak akkor lehet ha nénike vagy és 60+.

Torpe 2009.01.05. 18:59

 

 

 

Gondolom tudjátok mienk az idős nénikék furcsamód bácsikák nem.

Annyira szeretem mikor aranyos jó kis fiúként, leszállok a buszról leszállnék ha tudnék. Hiszen jön két bottal fel szerelkezett nénike két oldal menekülni már nem tudok és nekem jönnek a bicepszük is löttyedt ezért vissza szólni nem merek. Szóval leszállok a buszról ők nekem jönnek cserbenhagyásos gázolás, és én ott fürdök a saját véremben. Vissza fordulok és a két vérszemet kapott nő gonoszan megnyomja a leszállás jelzőt mikor elindult a busz.

 

Ha fel akarok szállni a buszra a nénikék szerencsére elintéznek mindenkit és hullák között sikerül szlalomozni és fel szállni a buszra. NA DE  jajj nekem ha meglátok egy helyet amin senki sem ül. Leülök, itt már fal fehér arccal rádöbbenek most ért végem  ennyi törpe te hallott törpe vagy.

Mert EKKOR MEGJELENIK egy néni odaáll mellém és elkezdi ordibálni a buszon: -HOGY EZEK A MAI FIATALAOK ÁT SE ADJÁK A  HELYÜKET(itt remegnek a térdeim) ÉS HOGY AZ ÉN LÁBAIM MÁR NEM BÍJÁK.

Megjelenik még egy néni én szerencsére most szállok le. Sikerül kikerülnöm a tűzvonalból, leszállok. Visszanézek és alig látok valamit mert ekkor megjelenik még egy néni és elindul a sprint ki üljön le

 

Címkék: bkv busz au idős néni hulla agresszíó

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://atorpe.blog.hu/api/trackback/id/tr85859832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása