HTML

Törpe

Ez a blog a gondolatokról és arról hogy kúrvára nem akülső a belső és arról is szólna az a blog ami nekem nagyon fondot hogy TI emberek mit gondoltok ez nekem számít!!!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Szakítási formák elvégre ilyen is van

Torpe 2009.01.04. 13:40

 

Szóval a szakítás rengeteg féle van, kezdjük a jobb félé kell oks? A jobbtól a szarabb fele

 

1.Szia Jancsi hát neharagudjámá nem tudom mi van veleed  de hogy eziten enyiE az tuti wágod  nem értem  komolyan hogy ezt kell csinániEEE eztke csiniánie csájeee…

 

Férre téve a 8.keres nyelvjárást. Szóval ..: Szia jancsi, úgy érzem hogy ennek a kapcsolatnak vége, mert én már nem érzem azt a tüzet kettönk között( hozzá teszem 2 napja megy a kapcsolat és mondjuk egy szallona   sütésnél jöttünk össze  ő pont szemben volt velem a sütésnél…)

És úgy gondolom hogy nem veszed eléggé komolyan ezt a kapcsolatot (na itt jön az hogy lebasznak ..) KÜLÖNBENIS ÉN NEKEM EZ  NAGYON FONOTOS VOLT ÉS ADIG AMIG EGYÜT VOLTUNK NEKEM EZ VOLT A MENYORSZÁG DE TE … TE MEG JAJ NEKEM NINCS KEDVEM ELJÖNI VELED NŐGYOGYÁSZHOZ  LÁTOD EBŐL ÉRZEM HOGY NEM SZERECC HA SZERETNÉL WÉGIG NÉZNÉD HOGY MÉG AZT IS. d(Tehát itt az a rész van, amikor  Juliska, mentesítse magát, és tiszta lelkiismerete legyen a legnagyobb faszságokat is rád, keni ..)

 

2. Sms, msn, mobil, levél, e-mail, mms, videó, fbi

 

Sms: (Itt azt kell tudni, hogy azért írunk smst, hogy mentesítjük a szem kontaktust,  hogy ott legyen előttem.)

Szia. Ne haragudj, hogy ezt sms be írom le, (Itt már ezer éve vágod mi van) de szakítok veled.

Nincs időm rád , nem szeretlek (Ez a nem szeretlek duma a leggyengébb és a legszarabb indok..)

 

Msn:  szia Gazsi Beszélni akartam veled gondolom, tudod, miről hiszem már 1 napja nem találkoztunk,  és én úgy érzem hogy megcsaltál és  nem tekinted komolyan ezt a kapcsolatot szóval ennyi. (ezt leírják neked és te levegőt, nem tudsz venni…:D még arra se írtál vissza, hogy szia már kapod a pofádba ezt:D)

 

(Személy szerint a kedvencem az amikor egy bulin  smárolsz, táncolsz egy csajjal.. és  ő bemondja miután már smároltatok meg minden, hogy ja bocsi van  pasim, ja bocsi őő 1 ével idősebb vagyok vagy fél órával ezelőtt lettem 1 ével idősebb, ja bocs kavargatok egy másik sráccal akivel holnap tall)Mondjuk egy valamit nem akarok hallani ja bocsi pasi vagyok..:D

Címkék: csaj szerelem fos szakitok szar indok

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://atorpe.blog.hu/api/trackback/id/tr57856827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Hoze- · http://www.hoze.blog.hu/ 2009.01.04. 18:20:45

Na igen, nagy mesterek ebbe a csajok.
Van az is, mikor meg nem is szólnak, és neked kell kitalálni hogy vége.

Ez a 3-as fajta ez a "Szerinted? Asszed együtt vagyok veled ezek után?" ... :D
Vannak mókás dolgok bizonyám.

-Hoze- · http://www.hoze.blog.hu/ 2009.01.04. 18:21:46

De mi SOSEM szakitunk szivem az legalább biztos! :D

Torpe 2009.01.04. 18:22:39

(L):D ennnyi most én nem csak a hölgyekröl dumálok:D de velem csak ők szakitotak még..:D

Torpe 2009.01.04. 18:24:37

ezért nemfogom megtapasztalni ha egy pasi szakít velem:D

Szti és Gabi 2009.01.11. 18:11:03

Törpe!
Azért azt a lehetőséget is kihagytad, hogy jársz valakivel, aztán egy hétig se kép se hang, majd a másik fél lát nálad msn-en egy szivecskékkel teli szép üzenetet egy másik lány nevével... :D Nem vagy semmi ;)
süti beállítások módosítása